петък, 11 декември 2015 г.

Моят опит с shellac

Здравейте дами, 

Отдавна не съм пипала блога .. Сега ей така, приписа ми се и реших да пусна историята ми с шилака и за самите нокти и моето мнение по въпроса. 
От малка, мама все ми казваше: "По-добре да си без лак, отколкото с обелен." И така, това си стана нещо като закон за мен и дори да съм била без лак, не съм била с обелен такъв. Февруари, тази година, ми беше омръзнало през два дни да си трия лака да се лакирвам и да чакам по 2 часа да съхне. Не използвах вероятно правилните продукти, винаги ноктите ми се чупеха и бяха доста груби и грозни. И така реши да опитам да си сложа гел. ей така без никаква информация за него. Обадих се на една маникюристка, която ми препоръчаха и си записах час за същия ден. Хареса ми много, въпреки че ноктите ми бяха страшно къси! 


Не е чак толкова зле, хаха. Когато отидох всъщност при манникюристката, тя беше така да добра да ме разубеди от гела върху естествен нокът, тъй като увреждал нокътя много! Предложи ми shellac от CND, оригинала. Аз се притеснявах много, дали ще издържи около месец, тъй като исках ноктите ми да пораснат, да се заздравят и да не се притеснявам за обелен лак. Тя ме увери, че ще издържи месец, със сигурност. Та реших се и ето го резултата (малко по-горе :D ).

След това си направих следващия shellac при същото момиче, но през месец юни. Всъщност това ми е най-любимия ми маникюр! 

Започнах работа по морето и съответно след заветния месец, в който единственото лошо нещо, че си личеше колко много ми бяха израснали ноктите (лятото растат наистина бързо). Та, махнах го, с чист ацетон и ноктите ми бяха наистина хубави. Нямаше никакви наченки на изтощен нокът, все едно не съм имала нищо на ноктите. Точно тази причина ме подтикна на първи септември, когато се върнах от работа да си направя отново. Ноктите ми вече бяха много начупени и къси, та това и причината пак да си направя. 


Този издържа също месец, че и няколко дни отгоре. Бях все по-доволна и по-доволна от тази услуга и глезотия. Маникюристката ми също е страхотна и много внимателна. Следващият месец октомври, реших да е нещо есенно.


Тук вече си харесвам ноктите и от към дължина и от към вид. За съжаление този маникюр не издържа точно месец. На двадесетият ден някъде shellac-a на палеца на дяната ми ръка се отлепи и падна и точно сутринта, когато отивах да го сменям падна и показалеца, пак на дясната. Отделно се беше понапукал тук-там .. Ноктите ми изглеждаха малко изморени, след като ми махнаха shellac-a, но си направих още веднъж. 



Сега като го гледам този, хем ми харесва, хем не. Та, този издържа около 15-17 дни. Започна да се цепи, да се пропуква, грозна картинка. После показалеца леко се отлепи и реших да го махна в къщи с чист ацетон. В момента, в който махнах това нещо от ноктите си те бяха в някакво отвратително състояние. Никога досега не са били така след shellac. Представям си след гел как ще бъдат. :D Та, те бяха направо прозрачни и видимо "безжизнени". Именно затова, на следващия ден(помня, че беше събота) отидох до Елитис и си накупих един куп неща за поддръжка на маникюра в домашни условия. И за да не е прекалено дълга
публикацията, тази ще бъде само за shellac-a, а за грижата за ноктите ще е следващата. 

Целувки,
Симона

Няма коментари:

Публикуване на коментар